ďťż
Baza zawiera 9898 haseł
Jaki czujnik do wskaźnika temperatury VDO ?
Tak jak w tytule. Chciałbym taki wskaźnik założyć jako dodatkowy, jednak nie wiem jaki zastosowac czujnik. Probowałem szukac jednak nie znalazłem zadnego tematu o tym.

Wskaźnik:


Z góry dziękuje za odpowiedź....


obudowa filtra
czy ta obudowa z jednopunktu
taka

mozna zalozyc zamiast tej na wtrysku
orginalnie mam taka rozwalona
...


[mk2] Problem przy zakładaniu pakietu z GTi
Hej!!

Ostatnio wziąłem się za zakładanie nakładek na nadkola i progi od Gti. No i jak zwykle problem Albo mi się wydaje albo te nakładki na progi są zakrótkie. Ja spasuje dobrze z przodu to z tyłu brakuje ok 1 cm, można wypośrodkować to i z każdej ze stron będzie brakowało po 5 mm. Moje pytanie jest w orginale też tak jest?? Może mam zadługie auto...


Koszt Lakierowania ?
Wiecie może ile by wyniosło lakierowanie golfa MK2 w innym koloże niż jest wszystko razem ???...


Tylny most MK3
Mam pytanie bo mam możliwość sciągnięcia tylnego mostu z MK3 z bębnami 1,6benzyna - czy to podejdzie do VR6 ?? chodzi mi tylko o ssam most bo moj się pogiął, jeszcze czy pasują wachacze przednie też??...


Problem z pneumatycznym centralnym...
Jestem szczęśliwym posiadaczem pneumatycznego centralnego zamka w moim MK2 i ostatnio pojawił się problem. Mianowicie, mogę otworzyć wszystkie drzwi, otwiera się bagażnik i wlew paliwa, więc jest OK. Gorzej jest przy zamykaniu. Bagażnik się zamyka, wlew paliwa się zamyka, drzwi od kierowcy też się zamykają... ZA TO OD PASAŻERA COŚ SIĘ ZJE**** i się nie...


JBL GTO 935e
Witam , mam pytanie do znawców tematu.Czy ktos może mi coś powiedziec na temat głosnikow JBL GTO 935e,sadzac po firmie sa one dobre ale jak bardzo dobre,czy warto w nie inwestowac ok 200 zł(nówki), z jakiego roku to jest model itp.Moze banalne pytanie ale ja nie mam rozległej wiedzy na ten temat....


Czy ten zestaw da rade w mk II?????????
KENWOOD KDC-306 4x50w
2 Głośniki 4 drożne w tylną pułke

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45670752

Nie chodzi mi o super brzmienia ale też żeby niebyło "kartonowe"

CO SĄDZICIE????...


[Mk2] "nowy" silnik
Witam , potrzebuję kilka informacji dotyczących właściwie nie samych silnikow lecz po prostu ich cen. Obecnie mam 1,6D i jest już kapciowaty więc przyszło mi do głowy, że może by go wymienić tylko pytanie na jaki i ile za niego zapłacić żeby nie przeplacić. Mam 16td za 1000 ale przecież za tym idzie skrzynia i pewnie jeszcze kilka reczy, no wlaśnie jakich...


Stukanie podczas hamowania
Witam,

Właśnie wymienili mi amortyzatory na olejowe KYB w MK3. Było ok, kierownica troche zmieniła położenie, ale tłumaczę to tym, że trzeba ustawić zbieżność. Jednak po przejechaniu jakiś 5 km podczas hamowania (nie zawsze) zaczęło się stukotanie jakby spod pedału hamulca. Tak jakby na moment włączał się ABS, przynajmniej takie...


[Mk3] Silentblock tylniej belki
Co ile wymienia sie silentblock tylniej belki w Golf III ? Jakie sa to koszty ? Przejechałem około 40.000 km i strasznie mi się tłucze zawieszenie z tyłu (Nasze polskie kochane drogi). Jakiej firmy dobre są silentblocki ?...


Czy do MK1 mogę założyć przedni grill z lampai od MK2???
jak w temacie czy golf MK2 ma taki sam grill jak golf MK1 CABRIO???...


Problem ze skrętem
To mój pierwszy post na tym forum, wiec chciałem wszystkich powitac

Mam mały problem z golfem 3, przy dosć mocnym skręcie w prawo (podczas jazdy) daje sie słyszec dziwny dzwiek, jak by obcieranie czegoś. Przy skręcie w lewo sytuacja nie ma miejsca. Właziłem pod samochód i nie zauwazyłem śladów obtarć opony o cokolwiek zarówno z jednej jak...


układ chłodzenia
Jakie mogą by przyczyny że cieknie płyn z układu chłodzenia. termostat nówka zimering na korku w zbiorniczku wyrównawczym nówka teraz zmienię zimeringi na trójniku od bloku do chłodnicy i pompy wodnej. Jak to nic nie da to gdzie jeszcze szukac dzięki...


index predkosci, a wyskalowanie licznika....
Konkretne pytanie, konkretna odpwiedz Czy jesli index na zegrze jest taki sam to nie ma roznicy czy jest wyskalowany na 200 km/h, czy na 220 km/h??

Zeby mi skubany nie przekalmywal :>...


[mk3] Zagazowany dopiero co i nie trzyma wolnych obrotow????
J.w. Co moze byc przyczyna tego????
Prosze o szybka odpowiedz [/quote]...





Strona 550 z 550 • Baza zawiera 9898 haseł • 1 ... 546, 547, 548, 549, 550
Powered by WordPress, ©